Σχόλιο με αφορμή την «χούντα» που βάζει πρόστιμο 100 ευρώ στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών. Παρατηρώ ότι κάποιοι συμπολίτες, ευτυχώς λίγοι αλλά δυστυχώς πολύ φωνακλάδες και με πολύ χρόνο για χάσιμο, διαμαρτύρονται για την υποχρέωση εμβολιασμού για τους άνω των 60 και το πρόστιμο των 100 ευρώ. Οι ακροδεξιοί μιλούν κυρίως για ελευθερίες και αυτοδιάθεση του σώματος και άλλες λέξεις ή έννοιες που δεν καταλαβαίνουν, ενώ οι αριστεροί παίζουν το θλιμμένο μπουζουκάκι τους και κλαίνε για «οικονομική εξόντωση» των συνταξιούχων. Και οι μεν και οι δε βέβαια μιλούν για χούντες και δικτατορίες (οι αριστεροί για Πινοσέτ και οι ακροδεξιοί για Στάλιν).
Αν κάποιος προσπαθήσει να τους πάρει στα σοβαρά και τους αντιμετωπίσει ως κάτι περισσότερο από κακομαθημένα πεντάχρονα, αν πάρει στα σοβαρά αυτά που λένε, μπορεί να φτάσει στο συμπέρασμα ότι το μέτρο του υποχρεωτικού εμβολιασμού των 60+ είναι μόνο μια από τις πολλές εκφάνσεις της χούντας (ή του κομμουνιστικού καθεστώτος, για όσους γράφουν ανορθόγραφα κεφαλαία) στην οποία ζούμε και η οποία:
- Αυταρχικά υποχρεώνει τους οδηγούς να σταματούν στο κόκκινο παρότι μπορεί να βιάζονται και να προσέχουν πολύ την ώρα που περνούν τη διασταύρωση. Τους αναγκάζει να ελέγχουν στο ΣΤΟΠ ακόμα και σε δρόμους με ελάχιστη κίνηση, και τους απειλεί με πρόστιμο και ποινές σε περίπτωση που θέλουν να οδηγήσουν μεθυσμένοι διαχωρίζοντας τους έτσι από τους υπόλοιπους πολίτες που αν θέλουν μπορούν να γίνουν κουνουπίδια. Για να μη μιλήσουμε για την οικονομική εξόντωση την οποία υφίστανται όσοι αρνούνται να συμμορφωθούν με τον ΚΟΚ (το παράδειγμα αναφέρεται φυσικά στις περιπτώσεις που ο ΚΟΚ επιβάλλεται).
- Φασιστικά μας αναγκάζει να πληρώνουμε φόρους. Και μάλιστα υπό την απειλή ποινών. Κάποια μάλιστα από τα χρήματα μας τα παίρνει από μόνη της η δικτατορία. Και τα χρησιμοποιεί για να φτιάξει νοσοκομεία παρότι μπορεί να μην αρρωστήσουμε ποτέ στη ζωή μας, για να φτιάξει δρόμους χωρίς να μας ρωτήσει αν έχουμε σκοπό να βγούμε ποτέ από το σπίτι μας, να φτιάχνει σχολεία παρότι εμείς μπορεί να μισούμε τα παιδιά, να κατασκευάζει υποδομές παρότι εμείς μπορεί να προτιμούμε τη φυσική ζωή στις σπηλιές κοκ. Και δεν μιλάω μόνο για τα κράτη μαμούθ. Ακόμα και η μειωμένη φορολογία είναι χουντική από τη στιγμή που είναι υποχρεωτική.
- Αντιδημοκρατικά μας απαγορεύει να σηκώνουμε χέρι για να χτυπήσουμε όποιον μας εξοργίζει και έτσι καταπιέζει την ελεύθερη μας βούληση. Ούτε να αναγκάσουμε σε περιπτύξεις το αντικείμενο του πόθου μας δεν μας αφήνει, γιατί δεν σέβεται το ότι το σώμα μας μας ανήκει και μπορούμε ως ελεύθεροι άνθρωποι να ακουμπάμε όποιον θέλουμε όποτε θέλουμε. Αν κάποιος φοβάται μη χτυπηθεί ή μη βιαστεί μπορεί να μείνει σπίτι του και να νιώθει ασφαλής με τον ίδιο τρόπο που πρέπει να μένει σπίτι του κάποιος που φοβάται να μην κολλήσει τον κορονοϊό.
- Καταπιεστικά μας υποχρεώνει να στείλουμε σχολείο τα παιδιά και μας υποχρεώνει και να τα εμβολιάσουμε. Τα δικά μας τα παιδιά. Που είναι δικά μας και κανονικά πρέπει να έχουμε το δικαίωμα να τα κάνουμε ό,τι θέλουμε.
- Ναζιστικά διαχωρίζει εγκληματίες και νομοταγείς και βάζει τους πρώτους στη φυλακή ενώ αφήνει τους υπόλοιπους να κυκλοφορούν ελεύθεροι. Το ίδιο κάνει και με κάποιους ασθενείς που τους απομονώνει διαχωρίζοντας τους από την υπόλοιπη κοινωνία.
Σα να μην έφταναν όλα αυτά, η χούντα παίρνει τα σώματα όλων των ανδρών και για μήνες τα αναγκάζει να υπηρετούν στο στρατό. Τα σώματα μας, που κανείς πάνω τους δεν έχει κανένα δικαίωμα, που είναι δικά μας και τα κάνουμε ό,τι θέλουμε, τα παίρνει το κράτος και τα χώνει σε στρατώνες που βρωμάνε ποδαρίλα και αυνανισμό, τα στέλνει σε ασκήσεις να κοιμούνται πάνω σε λάσπες μέσα σε σκηνές, να ξενυχτάνε μες το κρύο σε σκοπιές, να μαζεύουν πευκοβελόνες και γόπες και γενικά να κάνουν ό,τι θέλουν άλλοι και όχι ο κάτοχος του σώματος*.
Φυσικά όλα αυτά είναι σκέψεις του πωπού και δεν έχουν σε τίποτα να κάνουν ούτε με χούντες ούτε με δημοκρατίες. Οι περιορισμοί, οι υποχρεώσεις, οι διαχωρισμοί, οι απαγορεύσεις, τα πρόστιμα και οι ποινές είναι συνέπειες της επιλογής των ανθρώπων να ζουν σε κοινωνίες και να τις προστατεύουν. Είναι συνέπειες της κατανόησης ότι αυτός που μπορεί (εσκεμμένα ή όχι) να διαλύσει την κοινωνία και άρα τα μέλη της, πρέπει να περιορίζεται ή να υποχρεώνεται να αλλάξει συμπεριφορά.
Καταλαβαίνω ότι υπάρχουν συμπολίτες που είναι αντικοινωνικοί και ταυτοχρόνως αυτοκαταστροφικοί. Αλλά δεν είμαι ψυχίατρος για να τους αντιμετωπίσω, παρότι μπορώ να τους πω ότι, αν θέλουν, μπορούν να δοκιμάσουν να ζήσουν απομονωμένοι σε κάποιο βουνό μέσα σε μια σπηλιά όπου μάλλον κανείς, εκτός από καμία αρκούδα, δεν πρόκειται να τους ενοχλήσει.
Για όλους τους υπόλοιπους, αυτούς που θέλουν να ζουν σε κοινωνία, το μόνο που έχω να πω είναι πως αν θεωρείς αντιδημοκρατική και χουντική την υποχρέωση να κάνεις κάτι, χωρίς αντίτιμο, για να προστατεύσεις τον εαυτό σου, τους γύρω σου, το σύστημα υγείας, την οικονομία και την κοινωνία τότε πάει να πει ότι δεν καταλαβαίνεις ούτε τι είναι χούντα ούτε τι είναι δημοκρατία ούτε τι είναι κοινωνία. Και δεν είσαι τίποτα περισσότερο από ένα μικρό παιδί που κλαψουρίζει επειδή οι γονείς του δεν σέβονται την ελευθερία του να βάλει το δάχτυλο του στην πρίζα ενώ κρατάει από το χέρι τον αδερφό του. Και μπράβο σου.
* δοκιμάστε να πείτε αυτό με το στρατό στους πατριώτες που σας λένε για το σώμα τους που είναι δικό τους και το κάνουν ότι θέλουν. Σας εγγυώμαι βραχυκύκλωμα.
«Πηγή: https://www.athensvoice.gr/greece/737561-poy-tin-eides-tin-hoynta-vre-kaimene»